10 YIL GARANTİ GERÇEKMİŞ



Tupperware marka ürünleri bilmeyen yoktur herhalde artık. 5 yıl önce aldığım doğrayıcısını severek kullanıyordum.benim gibi soğan doğrarken şarıl şarıl salya sümük ağlıyorsanız anlarsınız nasıl sevdiğimi:) Bu yıl kataloglarda yenilenen daha pratik doğrayıcısını gördükçe ağzım sulanıyordu ama fiyatta pahalı geliyordu elimde vardı çünkü bir tane. Bendeki ilk modeli manuel elle kapağını çevirerek doğruyordu, açıkçası biraz zorluyordu tek soğanı 2 defada falan yapman gerekiyordu. Geçen günlerde bulaşık makinasından çıkartırken farkettim bıçağını taktığım yer kırılmış. Satarken 10 yıl kırılmalara karşı garantisi olduğunu söylemişlerdi, aradım arkadaşımı tamam dedi hemen gönderelim yenisi gelsin.. tabi ben yeni çıkan bu modeli göndereceklerini beklemiyordum. çok sevindim gerçekten de yeni ipli modeli göndermişler. uçtum havalara. Öyle pratik ki 3-4 kez ipi çektim harika doğradı, öyle rondo gibi suyunu falan da çıkarmıyor... ceviz fındık falanda süper olur bununla.. tüm hücrelerimle tavsiye ederim arkadaşlar ( şu tüm hücrelerimle sözünü de bi blogcanda okudum çok sevdim), verdiğiniz paraya kesinlikle değiyor. aşk yaşıyorum mini doğrayıcımla bugün, evde ne kaa soğan varsa hepsni doğrayasım.. hımmm yani ipleyesimmm var :)))

7 yorum:

  1. Öyle güzel anlatmışsın ki almayacağı varsa alır insanın:)) Anneme lazım böyle birşey, ilk fırsatta alışverişe çıktığımda alacaklarım listesine eklendi.

    YanıtlaSil
  2. süpermiş
    Kevsercim takip ediyorsun değil mi canım blogumda yayınlamıştım
    19 Aralıkta Bursalı blogerlar yine yılbaşı etkinliğinde buluşuyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet canım, ben de bir davet yayını yaptım.

      Sil
  3. 10 gidermi bilmiyorum ama ben 10 yıllık evliyim 10 yılda 5 mutfak robotu eskittim
    en iyi markasından en pratiğine her türlüsünü
    ama bitanesinide 1 yılı aşkın kullanmadım..
    bnm sakarlığım mıdır bilemem ama ya kırıldı ya istedğim gibi küçük doğramadı bi şekilde sorun yaşadım
    ama bu ürün vazgeçilmezlerim arasında

    bunun birde büyğü var ayran yapıyorum salata doğruyorum süper bi ürünnnn güle gülee kullan
    hiç pişman olmıcaksın inan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayran düşünmemiştim evet evet olabilir aslında. sağol canım benim

      Sil
  4. aynen bende tavsiye ederim iki sene öncede ben anneme hediye olarak almistim bir ev toplantisinda ikisi uygun fiyata satiliyordu bir büyük birde kücük boyu mevcut :D su anda lila rengide cikmis onuda ceyizime almayi düsünüyorum o kadar pratikki anlatamam yani almayanlar mutlaka düsünsün derim :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba canım bloğunu ziyarete geldim inş. devamlı ziyaretlerimde olur diyorum...hayırlı olsun canım. başarıların daim olsun inşallah becerikli arkadaşım :)

    Bu aletten bendemi alsam bilemedim şimdi hakikaten güzel anlatmışsın. bi yakınım satıyordu inceledim ama almamıştım :)) AYŞEGÜL

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden elinize sağlık :) "Yorum yapabilmek için bloğunuzun olması şart değil. Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz."