PUZZLE YAPMAK İÇİN ZAMAN İSTİYORUM!

Benim için hayat 2 dönemden oluşuyor;  İ.Ö. ( ikizlerden önce) ve İ.S.(ikizlerden sonra). tabi bu yaptığım puzzle lar İ.Ö. dönemimden :) şimdi eşimle düşünüyoruz da ne kadar çok zamanımız varmış, neler neler sığdırmışız bu zamana... iyiki de yapmışız. Evliliğimizin 5. yılında kavuştuk mucizelerimize. Hayatımızın tam merkezine yerleştiler. bugün arşivime bakarken buldum bu fotoları ve o zaman anladım zamanın nasıl değiştiğini,; önceliklerimiz, düşüncelerimiz, daha aklıma gelmeyen pek çok şey bambaşka olmuş. zamanımızın bol bol olduğu ama bizim ikizlerimizden sonra bunu anladığımız hayatımıza sığdırdığımız güzel bir deneyimdi bu puzzle larda. oturduk mu saatlerce başından kalkamazdık.

ilk puzzle çalışmamız Fatih Sultan Mehmet'in İstanbul'a girişiydi 1000 parça


renkleri gruplandırıp çerçeveyi oluşturduktan sonra iş çok daha kolay oluyor...
 ilk kez deneyeceklere tavsiyem çok renkli bir puzzle seçmeleri

2. çalışmamızda artık puzzle halımız da var. ilkini çerçeveciye götürmek için çok zorlanınca hemen aldık. iyiki de almışız. büyük kolaylık oldu. süpürge yapacağım zaman hemen rulo yapıp kaldırıyordum, böylece bir parçanın süpürülüp kaybolma korkusu da olmuyor.


















puzzle ı tamamlayıp bitirdikten ve çerçevelttikten sonra en güzel şey duvarda onu seyredip sanki ressam edasıyla gururla bakmak :)