BURSA'LI BLOG YAZARLARI, DOSTLARIM, YÜREĞİ YUMUŞACIK GÜZEL İNSANLAR! HAYDİ GELİN KATILIN BİZE!!!



Bursalı Blog yazarları tarafından  DR.AYTEN BOZKAYA SPASTİK ÇOCUKLAR HASTANESİ VE REHABİLİTASYON MERKEZİ'NDE geçen yıl da yapılan ama benim üzülerek katılamadığım duygu yüklü bir etkinlik.  Sevgili Bursa aşığı, şehribursa'dan Çiğdem ve Neslim'in de önderliğinde yılbaşı kutlaması adı altında aslında morale ihtiyacı olan spastik çocuklarımız ve daha da önemlisi anneleri için moral ziyareti gerçekleştiriyoruz.





Ziyaretler, dünyevî kazançla birlikte uhrevî faydayi da temin eder ki, bu da Allah rizasina ulasmaktir. Rasûlüllah söyle buyurmustur:
"Aziz ve Celil olan Allah kiyâmette":
-Ey Âdemoglu! Ben hasta oldum da sen beni ziyaret etmedin! buyurur. Kul:
-Ya Rabbi! Sen âlemlerin Rabbi oldugun halde ben sana nasil hasta ziyareti yapabilirim? diye sorar. Allah:
-Sen bilmez misin ki, benim filanca kulum hasta olmustu da sen onu ziyaret etmemistin. Yine bilmez misin ki eger sen onu ziyaret etseydin, muhakkak beni onun yaninda bulacaktin (yani, benim sevabimi ve ikramimi onun yanina bulacaktin) buyurdu" (Müslim, Birr vasila, 43).

Baska bir hadis-i serifte de, Hz. Peygamber (s.a.s): "Hasta ziyareti yapan kisi, (hastanin yanindan) dönünceye kadar, kendisini cennete ulastiracak bir yol üstündedir" (Müslim, Birr ve sila, 39) buyurmustur.

Cenneti kazanmak bu kadar kolaylaştırılmış ve bizlerin de şimdi bu imkanımız varken haydi gelin hepbirlikte olalım diyorum.. 

Tarih: 19 Aralık 2012
Yer: Dr.Ayten Bozkaya Spastik Çocuklar Hastanesi
Saat:15:00
ulaşım ve diğer bilgiler için lütfen benimle iletişime geçin 
sadece blog yazarları değil tüm arkadaşlarım davetlidir, katılırsanız beni çok mutlu edersiniz :)

10 yorum:

  1. Güzel bir gün geçirin inşallah, moral kaynağı olsun onlara Sevgili Kevserciğim, çocuklar kadar annelerinde ihtiyacı var böylesi güzelliklere, yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkr ederim canım, evet anne nin moral ve motivasyonu olacak ki, yıllarca hiç büyümeyen bu yavrulara bakma gücü olsun.

      Sil
  2. Bu gerçekten çok güzel bir çağrı. Benim miniklerimi bırakabileceğim kimsem yok maalesef onlarla katılamam oğlan çok küçük rahat vermez.. Arkadaşlarıma ileteceğim, katılmak isteyenler olursa bilgileri sizden alırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim gerçekten gelmek istediğin çok belli,alabilirsen onu da getir burcum belki eğlenir orada iş yapmıycaz ziyaret edicez.

      Sil
    2. Gelmeyi gerçekten çok istiyorum aslında. Ama biri 25 aylık diğeri 10 aylık iki bebeğim var, onlarla gelmeye korkuyorum.

      Sil
  3. Yazdıklarınız "keşke orada olsam" dedirtiyor Kevser. Sevigerimi götürün benim de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke orda olsan :) kalbin bizimle o da yeter canım...

      Sil
  4. Kevsercim kısmetse orada olacağım çok güzel bir gün geçireceğimize eminim. Görüşmek üzere sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden elinize sağlık :) "Yorum yapabilmek için bloğunuzun olması şart değil. Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz."