yaza doya doya veda

bayram öncesinden taslak olarak kalmış kayıtlarda, hemen yayınlıyorum... şimdi bakınca iyi ki gezmişiz :)) diyorum

selam dostlar, uzun zamandır yokum buralarda, ama çoook yoğunum çok. Bir taraftan kış gelmeden şu son bahar günlerinin tadını çıkarmaya bakıyorum bir taraftan kış hazırlıkları. Her sabah evde yapmam gereken işleri planlarken dışarıdaki güneş "bak gidicem artık yerimi kışa bırakıcam" diyor bana, e ben de dinliyorum onu çekiyoruz kapıyı kızlarımla atıyoruz kendimizi dışarıya :)










4 yorum:

  1. Hic uzulmedim gitmesine desem :)
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben seviyorum sıcağı aslında, belki de yaz aylarında evimin serin olmasının bunda payı var, hiç sıcaktan bunalıp uyuyamadığımız olmuyor. kapıyı camı hiç açmadan geceliyoruz desem yeridir.

      Sil
  2. bende keşke yaz daha uzun olsaydı desem :))
    kar olmayınca kışı kapalı havaları sevmiyorum ben

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden elinize sağlık :) "Yorum yapabilmek için bloğunuzun olması şart değil. Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz."