TAKI TASARIMI KURSU GANİMETLERİ

Hani bazen Allah insanın karşısına öyle birini çıkarır ya, onunla tanıştığına şükredersin hep, biraraya geldiğinizde konuşmalarınız hep aynı anda başlar. Ayrılınca da hatırlarken konuşmalarınızı, yüzünüze kocaman bir gülümseme yayılır; "aa bak şunu da diycektim, tüh bişey daha soracaktım " der durursunuz. Bir dahaki görüşmeye kadar sıralar bekletirsiniz hepsini. Bu yüzden aynı anda başlar hep cümleleriniz ya zaten, paylaşacak o kadar çok şey vardır ki aynı dilden. Hele bir de bu kişiyle aynı çatı altında yaşama şansınız varsa yani apartman komşusuysanız tadından yenmez. Evet çok güzeldi ama bu durum maalesef çok kısa sürdü, taşındılar.  İlk zamanlar bu duruma çok üzüldüm ama buna da şükrettim ya hiç karşılaşma fırsatım olmasaydı diye. Canım Pilijim :) Adı Filiz ama benim kızlarım O'na Pilij diyorlardı. Filizim geçen yıl takı tasarımı kursuna katılmıştı. işte yaptığı mükemmel takılardan bazıları;











2 yorum:

  1. İlk olanı bileklik mi?? bayıldımmmmmmmmmm Filize söyle benim de arkadaşım olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sevgim, bileklik. Trabzon kelepçesi gibi..

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden elinize sağlık :) "Yorum yapabilmek için bloğunuzun olması şart değil. Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz."