MOTİF HER YERDE


Hanım dilendi bey beğendi motifini ben çok beğeniyorum her yere  de yakışıyor. Teyzesinin güzel gözlü prensesine de çok yakışmış di mi? Zeynep Sude benimkilerden 35 gün sonra dünyaya geldi, kırkımız karıştı yani ablamla :)) Gerçi 40 50 dinlemedik bir aradaydık tabi benim kızlarımdan kafamı kaldıracak zamanım yoktu. Zeynep bu konuda biraz talihsiz sanırım ablasına göre, ablasının milyonlarca fotoğrafı var bende ne çok ilgilenebiliyordum, ama Zeynep zaten çok kalabalık bir zamanımda geldi dünyaya, ama benim kızlarıma yaradı Zeynep'in gelişi, teyzelerini bol bol emdiler. Süt anneleri de oldu böylece.


Bunları da çok ünlü bir markanın ev konseptinden çekmiştim. ismini vermek ne kadar doğru bilmiyorum ama vericem Zara Home. evdeki artan ipler ancak bu kadar güzel değerlendirilebilir sanırım.


4 yorum:

  1. motifler harika ellerine sağlık beğendimm
    http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. beğenmene sevindim zlş,

    YanıtlaSil
  3. yastık çok güzelmiş, çok beğendim.
    battaniyedeki motiflerde güzel. örülebilir aslında...

    minikler büyümüş kevser'cim:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. maşallah hem sana hem kızlara üçü bir arada :)

    motifler çok güzel olmuş, ayrıca zaranın motiflerine de bayıldım :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden elinize sağlık :) "Yorum yapabilmek için bloğunuzun olması şart değil. Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz."