SUPANGLE

sütlü çikolatalı tatlısız bir akşam geçmez bizim evde... çok severim... kızlarım da çok seviyor neyseki :) analarına çekmişler :)) harika bir tadı var bu supanglenin. pek çok tarif denedim ama en çok beğendiğim bu oldu. eşim; " danone olmadığına emin misin?" diyerek yedi.   mutlaka deneyin derim...

malzemeler;
  • 5 bardak süt
  • yarım bardak un
  • yarım bardak şeker
  • 1 kaşık kakao ( ben 2 kaşık ekledim)
  • 1 yumurta
  • 1 paket kremşanti
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket bitter çikolata
  • bisküvi ya da  varsa kedi dili (bimde satılandan kullandım)
  • 1 paket vanilya ( ben eklemedim, unuttum ama yine de güzel oldu)
bisküvi kullanmaya da bilirsiniz size kalmış...

yapılışı;
  • un şeker ve kakaoyu karıştırıyoruz
  • 4 bardak sütü ( 1 bardağı krem şanti için kullanılacak), çikolatayı ( ben bir miktar süt ile erittim benmari usulü için vaktim yoktu) ve çırpılan yumurtayı ekliyoruz.
  • sürekli karıştırarak kısık ateşte pişiriyoruz.
  • pişen muhallebi bir süre ılınınca ayırdığımız bir bardak süt ile hazırlanan kremşantiyi ve vanilyayı  ilave edip karıştırıyoruz
  • servis kaselerimizin dibine yerleştirdiğimiz 1-2 bisküvinin ( kalan kek dilimleri de olabilir aslında şimdi aklıma geldi) üzerine dökerek servis ediyoruz.
afiyet bal olsun...

bu akşamlık bu kadar tatlı yeter dediğimde aldığım tepki :))

8 yorum:

  1. Ay ay yerim ben o ekşimiş suratı :) Çok tatlılar maşaallah Allah sağlıklı uzun ömürler versin .Seni tanıdığıma memnun oldum canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Kevser'cim merhaba evet çalıştığım için dün ara
    nızda olamadım inşallah başka sefere görüşürüz.
    Supangle süper ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ay çok tatlı bunlar supanglede güzeldir ama bunların yanında adı bile anılmaz....

    YanıtlaSil
  4. Ay cok tatli bunlar masallah masallah Allah size ve sevdiklerine bagislasin Rabbim ...

    YanıtlaSil
  5. ellerıne sağlık canım kım hayır dıyebılır kı buna

    YanıtlaSil
  6. Çok severim asla hayır diyemem ellerine sağlık nefis olmuş bıcırıklar çok şekerler bayıldım onlara. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. nefis görünüyor, siz de bursalısınız, kasemi alıp gelsem çıkar mı bana da tadımlık :)))
    bıcırıklar ayrı bir tatlı zaten.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. bayılırım :))ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden elinize sağlık :) "Yorum yapabilmek için bloğunuzun olması şart değil. Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz."