SUPANGLE

sütlü çikolatalı tatlısız bir akşam geçmez bizim evde... çok severim... kızlarım da çok seviyor neyseki :) analarına çekmişler :)) harika bir tadı var bu supanglenin. pek çok tarif denedim ama en çok beğendiğim bu oldu. eşim; " danone olmadığına emin misin?" diyerek yedi.   mutlaka deneyin derim...

malzemeler;
  • 5 bardak süt
  • yarım bardak un
  • yarım bardak şeker
  • 1 kaşık kakao ( ben 2 kaşık ekledim)
  • 1 yumurta
  • 1 paket kremşanti
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket bitter çikolata
  • bisküvi ya da  varsa kedi dili (bimde satılandan kullandım)
  • 1 paket vanilya ( ben eklemedim, unuttum ama yine de güzel oldu)
bisküvi kullanmaya da bilirsiniz size kalmış...

yapılışı;
  • un şeker ve kakaoyu karıştırıyoruz
  • 4 bardak sütü ( 1 bardağı krem şanti için kullanılacak), çikolatayı ( ben bir miktar süt ile erittim benmari usulü için vaktim yoktu) ve çırpılan yumurtayı ekliyoruz.
  • sürekli karıştırarak kısık ateşte pişiriyoruz.
  • pişen muhallebi bir süre ılınınca ayırdığımız bir bardak süt ile hazırlanan kremşantiyi ve vanilyayı  ilave edip karıştırıyoruz
  • servis kaselerimizin dibine yerleştirdiğimiz 1-2 bisküvinin ( kalan kek dilimleri de olabilir aslında şimdi aklıma geldi) üzerine dökerek servis ediyoruz.
afiyet bal olsun...

bu akşamlık bu kadar tatlı yeter dediğimde aldığım tepki :))